ZIZZI KONSEPTET

Varemerket Zizzi er med mer enn 120 butikker markedsledende i Skandinavia og har en sterk merkekjennskap blant målgruppen. Vi er det raskest voksende curvy merket i Norden, og jobber derfor nå med å utvide til andre deler av Europa og i takt med dette, utvikle vår e-handelsplattform.

Zizzi er mye mer enn kolleksjoner og kampanjer – det er et helheltskonsept som dekker attraktive franchisemuligheter med salg- og innkjøpsbackup, butikkaktiviteter, opplæring av personale, markedsføring, PR og mye mer.

Zizzi har dessuten utviklet sitt eget unike butikkinventar, som i tillegg til å gi klærne en optimal disponering, bygger på ønsket om å gi våre kunder den ultimate butikkopplevelsen – både gjennom sortimentet i butikken, servicenivået og den generelle stemningen når man kommer inn i en Zizzi-butikk.

Når våre kunder besøker en Zizzi-butikk, er det avgjørende at de alltid føler seg velkommen og tatt vare på av professjonelle hender. Stemningen i butikken skal være imøtekommende og varm, og Zizzi-kunder skal alltid oppleve å få en god og seriøs veiledning de kan stole på.