Nei. Vi tilbyr gratis returfrakt og gratis levering ved bytte. Den nye varen din sendes alltid med standardfrakt eller til en av butikkene våre.

Zizzis nye GRATIS bytteservice
Bestilt noe som ikke passer, eller kanskje valgt feil farge? Ingen grunn til bekymring! Når du bruker returportalen på nettsiden vår, kan du enkelt og gratis bytte varene dine.

Be om en bytteordre i retursenteret, send varen tilbake – så ordner vi resten.

Ingen ekstra kostnader for retur eller levering av din nye vare.

Hvis den samme varen i en annen farge eller størrelse koster mindre, refunderer vi mellomlegget. Hvis den koster mer, betaler du ikke noe ekstra.

Vår bytteservice er 100 % gratis – ingen ekstra kostnader, ingen overraskelser.

Hvordan fungerer det?
Å bytte en vare er raskt og enkelt! Følg disse trinnene for å be om et gratis bytte til en annen størrelse eller farge.
Steg 1
Logg inn på vår Returportal. Du finner lenken nederst på nettsiden vår under "Returportalen" eller klikk [her].
Steg 2
Velg ordren(e) som inneholder varen(e) du ønsker å bytte.
Steg 3
Velg den aktuelle varen og klikk på "Bytt". Du må også oppgi hvorfor du ønsker å returnere varen.
Steg 4
Du vil nå se tilgjengelige størrelser og farger for bytte. Hvis en størrelse eller farge er utsolgt, vil den ikke vises på listen.
Steg 5
Når du har valgt alle varene du ønsker å bytte, klikker du på "Gå videre til bekreftelse" nederst på siden.
Steg 6
Se gjennom og bekreft bytteforespørselen din.
FAQ
• Du kan returnere varer som er for store, for små, ikke passer, eller ikke har den forventede fargen.
• Du kan bytte varen til en annen størrelse eller farge av samme produkt.
• Den nye varen må være på lager på byttetidspunktet.
• Du kan ikke bytte en vare som returneres på grunn av en feil eller skade.
• Når du bekrefter byttet ditt, reserverer vi den nye varen for deg.
• Du må sende returpakken innen 7 dager. Hvis returetiketten ikke blir skannet innen denne perioden, kanselleres reservasjonen.
• Hvis den nye varen er billigere ved byttetidspunktet, refunderer vi prisforskjellen.
• Hvis prisen har økt, betaler du ikke ekstra – byttet forblir gratis.
• Eventuelle refusjoner utbetales alltid til samme betalingsmetode som ble brukt ved kjøpet.
• Når du bytter en vare, opprettes en ny ordre.
Den nye ordren vil være basert på den opprinnelige ordrenummeret, med et tillegg av EX01 eller EX02, avhengig av hvor mange ganger du har brukt bytteprosessen for den aktuelle bestillingen. Standard ordreprosess gjelder for denne nye ordren.