Slik bruker du "Kjøp nå og betal senere"

1. Betal for varene dine med Klarna som betalingsmetode

Velg alle de varene du gjerne vil kjøpe og gå til handlekurven. I betalingsprosessen velger du Klarna som betalingsmetode, og benytter deg av deres betalingsløsning.

2. Motta og prøv klærne dine fra Zizzi

Nachdem du deine Ware erhalten hast, kannst du diese in Ruhe anprobieren. Behalte, was dir Når du mottar varene kan du prøve dem hjemme hos deg selv, helt i ro og stillhet. Behold det du liker og returner resten.

3. Betal senere

Du betaler først for varene 14 dager fra kjøpsdatoen. Har du returnert varer innenfor disse 14 dagene betaler du selvfølgelig kun for de varene du har behold, samt et fakturagebyr på 29,-.


Hva er "Kjøp nå, betal senere"?

Med "Kjøp nå, betal senere" kan du prøve produktene dine i opptil 14 dager før du betaler. Hvis noe går galt, dekkes du av Klarnas kjøpsbeskyttelse.

Hvordan fungerer Klarna?

Klarna-faktura er en betalingsmåte med faktura. Når du velger Klarna som betalingsmåte, mottar du fakturaen direkte fra Klarna. Av sikkerhetsmessige årsaker må bestillinger via Klarna ha din offisielt registrerte adresse som faktura- og leveringsadresse. Når bestillingen er sendt fra lageret vårt, vil fakturaen bli aktivert på Klarna. Fra den datoen skal betalingen normalt skje innen 14 dager.

Når du velger Klarna-faktura som betalingsmetode, gjennomføres det en personlig kredittsjekk av Klarna. Denne informasjonen er godt beskyttet hos Klarna, og Zizzi har ikke tilgang til dette.

Håndter fakturaene dine

Logg inn her eller gjennom Klarna-appen for å se og administrere alle dine fakturaer. Du kan for eksempel betale med ett enkelt klikk, eller forlenge betalingstiden.

Jeg returnerte bestillingen min - hva skjer med fakturaen?

Hvis du vil returnere hele bestillingen, må du kontakte Klarna før betalingen forfaller for å stoppe fakturaens forfallsdato. Når returen er behandlet på lageret vårt, vil du motta en ny faktura fra Klarna med skyldig beløp. Hvis du allerede har betalt fakturaen i sin helhet, vil du motta tilbakebetaling.

Jeg returnerte deler av bestillingen min - hva skjer med fakturaen?

Hvis du vil returnere deler av bestillingen din, må du kontakte Klarna før betalingen forfaller for å stoppe forfallsdatoen for fakturaen. Når returen er behandlet på lageret vårt, vil du motta en korrigert faktura fra Klarna med skyldig beløp. Hvis du allerede har betalt fakturaen i sin helhet, vil du motta tilbakebetaling.

Hvorfor får jeg påminnelser fra Klarna når jeg returnerte bestillingen min for X dager siden?

Dette er sannsynligvis fordi du ikke har informert Klarna om at du har returnert bestillingen din. Dersom fakturaen ikke er betalt innen 14 dager vil det bli sendt ut en påminnelse. Dette skjer fordi Klarna ikke har fått beskjed om at varer vil bli returnert, og vilkårene for betaling med faktura derfor ikke er oppfylt.

Hvordan kontakter jeg Klarna?

Du kan kontakte Klarna, enten via telefon, e-post eller ved å logge på Klarna-kontoen din.


Chat med oss
Livechat med en stylist

Trenger du hjelp til å finne riktig størrelse, farge eller style, så står våre online stylister klare til å hjelpe deg.

KUNDESERVICE

Har du spørsmål til våre varer, behandling av din ordre eller returnering av varer kjøpt i nettbutikken, kan du alltid kontakte vår online kundeservice.

Kundeservice

Livechat med kundeservice er stengt for øyeblikket. Du kan istedenfor skrive en beskjed her, så kommer vi tilbake til deg innenfor 12 timer.

Kundeservice
Livechat med kundeservice er stengt for øyeblikket. Du kan istedenfor skrive en beskjed her, så kommer vi tilbake til deg innenfor 12 timer.