Kjøp nå, betal senere
Prøv klærne før du betaler
Med «Kjøp nå, betal senere» kan du prøve produktene dine i opptil 30 dager før du betaler. Hvis noe går galt, vil du være dekket av Klarnas kjøperbeskyttelse.
Slik benytter du deg av "kjøp nå, betal senere"
1. Kjøp varene dine med Klarna som betalingsløsning
Velg varene du gjerne ønsker å kjøpe, og gå til kassen. I kassen velger du Klarna som betalingsmiddel og bruker deres betalingsløsning.
2. Motta og prøv Zizzi-klærne dine
Når du mottar varene dine, kan du stille og rolig prøve dem hjemme hos deg selv. Behold det du liker, og returner resten.
3. Betal senere
Du betaler først for varene dine 30 dager fra kjøpsdatoen. Har du returnert varer innenfor disse 30 dagene betaler du selvfølgelig kun for de varene du har beholdt, samt et fakturagebyr på 35 kr.
Ofte stilte spørsmål
Hva er "Kjøp nå, betal senere"?
Med «Kjøp nå, betal senere» kan du prøve varene dine i opptil 30 dager før du betaler, og du betaler kun for varene du beholder. Hvis du returnerer hele bestillingen, vil ikke beløpet bli trukket fra kontoen din. Skulle noe gå galt, er du dekket av Klarnas kjøperbeskyttelse.
Hvordan fungerer Klarna?
Klarna er en betalingsmetode med fakturaer. Når du bruker Klarna som betalingsmetode, mottar du fakturaen direkte fra Klarna. Når bestillingen er sendt fra vårt lager aktiveres fakturaen hos Klarna. Fra den datoen skal betaling normalt skje innen 30 dager.
Når du velger Klarna som betalingsmetode, vil Klarna utføre en personlig kredittvurdering for å avgjøre om de kan tilby deg betalingsmetoden.
Hvor finner jeg fakturaen min?
Logg inn her eller via Klarna-appen for å se og administrere alle fakturaer. Du kan for eksempel betale med ett enkelt klikk, eller forlenge betalingsperioden.
Jeg har returnert hele bestillingen min - hva skjer med fakturaen?
Dersom du ønsker å returnere hele bestillingen din, må du kontakte Klarna før betalingsfristen for fakturaen, slik at den blir satt på vent. Så snart returen er behandlet på vårt lager, vil du motta en ny faktura fra Klarna med det eventuelle utestående beløp. Hvis du allerede har betalt hele fakturaen, vil du få tilbakebetalt beløpet.
Jeg har returnert deler av bestillingen min - hva skjer med fakturaen?
Dersom du ønsker å returnere deler av bestillingen din, må du kontakte Klarna før betalingsfristen for fakturaen, slik at den settes på vent. Så snart returen er behandlet på vårt lager, vil du motta en ny faktura fra Klarna med det resterende beløpet. Hvis du allerede har betalt hele fakturaen, vil du få tilbakebetalt beløpet på de returnerte varene.
Hvorfor mottok jeg en påminnelse etter å ha returnert bestillingen min?
Dette skyldes sannsynligvis at forfallsdatoen for betaling er overskredet og Klarna ikke har blitt informert om returen din. Vennligst informer Klarna så snart du oppretter en retur. Dersom det ikke er registrert vil det alltid utløse en purring etter de 30 dagene som betalingen normalt skal gjøres innen.
Hvordan kontakter jeg Klarna?
Du kan kontakte Klarna ved å ringe, sende en e-post eller logge inn på Klarna-kontoen din.
- Klarna-konto: Logg inn her
- Telefon: 21 01 89 91
- Sende e-post
For ytterligere spørsmål henviser vi til Klarnas kundeservice.