Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du angrer på kjøpet ditt må du levere varen tilbake til oss uten unødvendige forsinkelser, og senest 100 dager fra den datoen du informerte oss om at du ønsket å benytte deg av angreretten din, dersom du er medlem av Club Zizzi. Hvis du ikke er medlem, skal dette skje innenfor 30 dager fra denne datoen. Returretten gjelder i 100 dager dersom du er Club Zizzi-medlem eller 30 dager hvis du ikke er medlem, og perioden beregnes fra den dagen du mottok varen.

Du kan henvende deg i Zizzis butikker, eller sende varen i retur til nettbutikken.
Hvis du har betalt med Klarna må du returnere varene ved å sende dem tilbake til oss.

Merk at du kan bytte en vare kjøpt i nettbutikken i en fysisk butikk. Bestillinger betalt med Klarna fakturabetaling kan kun byttes til varer av samme eller høyere verdi (mot en ekstra kostnad) og fakturaen skal alltid betales.

Skal du sende varer i retur kan du benytte deg av den forhåndsbetalte returetiketten "Returpakke", som følger med i pakken din. Følg veiledningen som følger med i pakken.

Har du varer fra flere forskjellige ordre som du sender i samme pakke, ber vi deg om å informere oss om det.

Husk å følge returveiledningen som er vedlagt i pakken din – og notere track & trace-nummeret på den forhåndsbetalte returetiketten som fulgte med i pakken.

Du må selv betale alle kostnader forbundet med retur av en vare fordi du angrer kjøpet – også selv om varen i første omgang var fraktfri. Returfrakt er gratis for Club Zizzi medlemmer.


Viktig informasjon for kunder som betaler med Klarna-faktura:
Zizzi bruker Klarna som ekstern betalingstjeneste for bestillinger betalt med faktura. Hvis du bestiller med Klarna-faktura på Zizzi, vil fakturaen alltid ha en forfallsdato på 14 dager fra den dagen bestillingen blir sendt. Når du returnerer bestillingen din eller deler av den, kan det derfor hende at forfallsdatoen på fakturaen utløper mens returen blir håndtert.

For å unngå purregebyr fra Klarna anbefaler vi derfor at du informerer Klarna om returen, og ber dem pause fakturaen.

Du kan enkelt gjøre dette i Klarna-appen eller på kontoen din på Klarna.no. Alternativt kan du kontakte Klarnas kundeservice på 21 01 89 91 eller via live chat på Klarna.no.  

 

Du kan ikke returnere varen fysisk til vårt lager - 

Ball Group Norge / Zizzi, Moteforum rom 218, Sjølystplass 3, 0278 Oslo.