Kundeservice

Levering

Les mer om leveringsmulighetene dine når du handler på zizzi.no

Leverer dere til postboks-adresser?

Nei, av sikkerhetsmessige årsaker har vi valgt å ikke levere til postboks-adresser. 

Click & Collect

Velg Click & Collect når du bestiller på nett, og få pakken din levert til en av våre utvalgte butikker.

Når du fullfører bestillingen din, kan du velge din foretrukne butikk i kassen. Husk å skrive inn ditt mobilnummer slik at leverandøren kan sende deg en SMS 1 dag før du skal hente pakken.

Du kan hente pakken innen 14 kalenderdager fra den dagen pakken ankommer butikken. Ta med kvitteringen og ID med bilde når du henter din pakke.

Uavhentede pakker blir sendt i retur til oss etter 14 kalenderdager. Vi sender deg en bekreftelse på e-post når vi har mottatt pakken din, og refunderer deg det fulle beløpet.

Retur

Ved returnering henviser vi til vår generelle returvilkår.

Hvorfor kan jeg ikke spore pakken min?

Årsaken kan være at informasjonen om pakken din ennå ikke er oppdatert hos fraktselskapet.

Vennligst vent et par timer og prøv igjen.

Er det fortsatt ingen informasjon om pakken din, kan du alltid kontakte kundeservice:

Zizzi kundeservice: På tlf. 22 43 11 00 eller mail kundeservice@zizzi.no
Bring: På tlf. 04045 eller kontakt dem her: www.bring.no/kundeservice

Må jeg betale for toll og moms?

Alle priser i Nettbutikken inkluderer toll og moms.

Kan jeg få levert varer fra nettbutikken hvis jeg bor på Svalbard eller Jan Mayen?

Vi har dessverre ikke mulighet for å levere til Svalbard og Jan Mayen, da vi ikke kan levere til områder med spesielle moms-/tollregler.

Hvor leverer dere til?

Vi leverer til adresser i Norge.
Levering til Svalbard og Jan Mayen er dessverre ikke mulig.

Hvad koster det i frakt å få pakken min levert?

Hvis du handler for over 599 NOK, er leveringsfrakten gratis med Bring ServicePoint.

Hvis du handler for under 599 NOK, er frakten som følger:

Under 599 NOK Over 599 NOK
Click and Collect Gratis Gratis
Servicepoint 89 NOK Gratis
Hjemmelevering 129 NOK 39 NOK

Mottar jeg et track and trace-nummer?

Ja, det blir sendt sammen med din leveringsbekreftelse på e-post når ordren din sendes fra vårt lager.

Hvor raskt sender dere mine varer?

Vi bestreber oss på å levere ordren din så raskt som mulig.

Når du har lagt inn ordren blir den umiddelbart sendt videre til vårt lager, som deretter tar seg av ordren.

Hvis du bestiller over helgen eller på en helligdag, kan vi først sende ordren din førstkommende hverdag.

Vi sender et Track and Trace-nummer til deg når ordren din sendes fra vårt lager. På den måten kan du følge med på hvor langt pakken har kommet, og når du kan forvente å motta den.

Ofte stilte spørsmål

Hvis du angrer på kjøpet ditt må du levere varen tilbake til oss uten unødvendige forsinkelser, og senest 100 dager fra den datoen du informerte oss om at du ønsket å benytte deg av angreretten din, dersom du er medlem av Club Zizzi. Hvis du ikke er medlem, skal dette skje innenfor 30 dager fra denne datoen. Returretten gjelder i 100 dager dersom du er Club Zizzi-medlem eller 30 dager hvis du ikke er medlem, og perioden beregnes fra den dagen du mottok varen.

Du kan henvende deg i Zizzis butikker, eller sende varen i retur til nettbutikken.

Merk at du kan bytte en vare kjøpt i nettbutikken i en fysisk butikk. 

Skal du sende varer i retur kan du benytte deg av den forhåndsbetalte returetiketten "Returpakke", som følger med i pakken din. Følg veiledningen som følger med i pakken.

Har du varer fra flere forskjellige ordre som du sender i samme pakke, ber vi deg om å informere oss om det.

Husk å følge returveiledningen som er vedlagt i pakken din – og notere track & trace-nummeret på den forhåndsbetalte returetiketten som fulgte med i pakken.

I tillegg, husk å be om en kvittering for returen din når du leverer inn pakken. Hvis du leverer pakken i en postkasse eller ikke mottar en kvittering, kan vi ikke starte en lokalisering/klageprosess av returen hvis pakken forsvinner under forsendelsen. I disse tilfellene kan vi dessverre ikke utstede refusjon.

Du må selv betale alle kostnader forbundet med retur av en vare fordi du angrer kjøpet – også selv om varen i første omgang var fraktfri. Returfrakt er gratis for Club Zizzi medlemmer.


Viktig informasjon for kunder som betaler med Klarna-faktura:
Zizzi bruker Klarna som ekstern betalingstjeneste for bestillinger betalt med faktura. Hvis du bestiller med Klarna-faktura på Zizzi, vil fakturaen alltid ha en forfallsdato på 14 dager fra den dagen bestillingen blir sendt. Når du returnerer bestillingen din eller deler av den, kan det derfor hende at forfallsdatoen på fakturaen utløper mens returen blir håndtert.

For å unngå purregebyr fra Klarna anbefaler vi derfor at du informerer Klarna om returen, og ber dem pause fakturaen.

Du kan enkelt gjøre dette i Klarna-appen eller på kontoen din på Klarna.no. Alternativt kan du kontakte Klarnas kundeservice på 21 01 89 91 eller via live chat på Klarna.no.  

Du kan ikke returnere varen fysisk til vårt lager - 

Zizzi Norge / Zizzi, Moteforum rom 218, Sjølystplass 3, 0278 Oslo.

Du må selv dekke returkostnadene for en vare dersom du velger å returnere den – selv dersom den originale frakten var gratis.
Følgende fraktkostnad gjelder dersom du bruker den vedlagte returetiketten:

Pris Medlem
Butikk Gratis Gratis
BRING 109 NOK Gratis

Retur av feilvare
Dersom du har kjøpt en vare i nettbutikken som ikke lever opp til vår kvalitetskontroll, er du ikke ansvarlig for kostnadene i forbindelse med returnering av varen. Ved retur av en feilvare skal du bruke returetiketten som fulgte med varen og et utfylt returskjema.
Husk at du også kan returnere dine varer til utvalgte Zizzi butikker ved å medbringe leveringsbekreftelsen. 

KONTAKT BUTIKK
Har du spørsmål til en av våre butikker, kan du finne butikkene våre og deres informasjon her.
KUNDESERVICE
Har du spørsmål om varer, behandling av ordre eller returnering av varer kjøpt i nettbutikken, kan du alltid kontakte vår online kundeservice.
Hvis du har spørsmål vedr. lagerstatus i en butikk nær deg, må du huske å opplyse hvilken butikk du ønsker status fra, den ønskede størrelsen og hvilken farge.

Ring til kundeservice på telefonnummer 22 43 11 00
Send en e-post til kundeservice@zizzi.no
! Husk å skrive hvilket ordrenummer det dreier seg om.
VÅRE ÅPNINGTIDER FOR KUNDESERVICE ER:
​Mandag - torsdag 09.00 - 17.00, fredag 09.00 - 16.00
Vi etterstreber alltid å kunne svare på din henvendelse så raskt som mulig.
NB: Vi kan ikke kontaktes i helger eller på helligdager.

Vi sørger for at tilbakebetaling skjer uten unødvendige forsinkelser og senest 14 dager fra den datoen vi har fått beskjed fra deg om at du ønsker å angre på kjøpet ditt.
Vi gjennomfører tilbakebetalingen med samme betalingsmetode du benyttet deg av ved den opprinnelige transaksjonen. Alt etter hvilket betalingskort du benyttet, går det vanligvis mellom 2-30 dager fra vi har overført pengene, til din kortleverandør overfører pengene til din konto.
Vi kan dog tilbakeholde tilbakebetaling inntil vi har mottatt varen i retur fra deg, eller inntil du har fremlagt dokumentasjon på at du har returnert varen - alt etter hva som er tidligst.
Du er selv ansvarlig for verdiforringelse av varen, akkurat som at du selv er ansvarlig dersom varen blir borte eller skades under transporten.

Hvis du har mistet returetiketten din, men gjerne vil sende varer i retur, ber vi deg kontakte kundeservice slik at de kan sende deg en ny.

Du kan bli medlem av Club Zizzi ved å kontakte din lokale Zizzi-butikk og utfylle et registreringsskjema. Du kan også melde deg inn ved å utfylle skjemaet.

kundeservice@zizzi.no

Mail besvares på hverdager, hurtigst mulig innenfor 24 timer

E-mail

Chat med oss

Mandag - torsdag: kl. 09.00 - 21.00
Fredag: kl. 09.00-16.00

Start samtale

Kontakt butikk

Har du spørsmål til en av våre butikker, kan du finne butikkene og deres kontaktinfo her

Finn butikk

23 96 01 00

Mandag - torsdag: kl. 09.00 - 17.00
Fredag: kl. 09.00-16.00

Obs: Vi tilbyr kundeservice på norsk