BESTILLING

HVORDAN LEGGER JEG INN EN BESTILLING?

Hvis du har fylt 18 år og skal kjøpe en vare til deg selv eller en gave til noen andre, kan du legge inn en bestilling i Nettbutikken.

Det eneste du trenger å gjøre er å finne den eller de varene du ønsker, og følge disse tre trinnene:

Din bestilling
Informasjon
Betaling
Du kan til enhver tid avbryte det trinnet du er på. Du er altså ikke bundet til din bestilling før du har gjennomført trinn 3 ”Betaling”.


NÅR ER JEG BUNDET TIL MIN BESTILLING?

Du er ikke bundet til din bestilling før du har gjennomført trinn 3 ”Betaling” i Nettbutikken. Deretter er det ikke mulig å annullere eller endre ordren.


ER DET NOEN KRAV JEG MÅ OPPFYLLE FØR JEG KAN BESTILLE VARER I NETTBUTIKKEN?

Det er krav om at du skal være fylt 18 år, og at du alene kjøper varen til deg selv eller som en gave til noen andre.

Du må ha leveringsadresse i Norge.
I tillegg må du akseptere Ball Wholesale A/S’ Kjøpsvilkår.

KAN JEG ENDRE MIN BESTILLING?
I utgangspunktet, nei.

Når du har mottatt en e-post fra oss om at vi har mottatt din bestilling, kan du vanligvis ikke endre den. Dette er fordi vi sender bestillingen din til lageret med det samme, slik at leveringen kan skje så snart som mulig.

Vi kan ikke legge til eller fjerne varer fra din bestilling.

KAN JEG ANNULLERE MIN BESTILLING?
Nei, det kan du dessverre ikke. Vi behandler din bestilling så snart vi mottar den, slik at leveringen kan skje så raskt som mulig.

Du har alltid mulighet til å angre på kjøpet ditt, akkurat som at du kan bytte varene dine i Zizzis egne butikker.
Les mer om Bytte og Retur.

HVA GJØR JEG HVIS JEG IKKE HAR MOTTATT DE VARENE JEG BESTILTE?
Hvis vi ikke har levert riktig vare i forhold til det du har bestilt, eller vi ikke har levert en vare som står opplyst på din leveringsbekreftelse og/eller returskjema, kan du kontakte vår kundeserviceavdeling, og opplyse dem om ditt ordrenummer.

Vi vil undersøke ordren din nærmere og vende tilbake til deg så fort som mulig.

Hvis en vare du har bestilt er utsolgt, vil varen bli annullert fra bestillingen din. Dette vil bli opplyst i e-posten du mottar når vi sender deg din resterende bestilling fra vårt lager.

KAN JEG BYTTE EN VARE?
Du kan alltid henvende deg i Zizzis egne butikker for å bytte til en annen vare - du trenger kun å ta med leveringsbekreftelsen din. Du kan dog ikke bytte/returnere varer kjøpt online i våre butikker, hvis du har valgt Klarna-faktura som betalingsmetode.

Vi kan dessverre ikke bytte varen din til en annen i nettbutikken dersom du sender varen tilbake til oss, hverken størrelse eller farge. Vi vil derfor alltid tilbakebetale beløpet for de varene som er returnert innenfor returfristen.

Prosedyrene for angrerett finner du i Kjøpsvilkårene.


​Kan jeg få penger tilbake hvis jeg ikke ønsker varen likevel?

Du har rett til å angre på kjøpet ditt i opptil 14 dager etter at du har mottatt varen.
Du kan henvende deg i en av Zizzis egne butikker - eller sende varen i retur til oss.

Prosedyrene for angrerett finner du i Kjøpsvilkårene.